Headlines
Published On: Tuesday, July 29, 2014
Posted by Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan

SALAM AIDILFITRI : KALAM DARI PIMPINAN

تقبل الله منا ومنكم صالح الأعمال

KAMI dari Jabatan Setiausaha Agung KMKJ sesi 14/15 mewakili seluruh pimpinan KMKJ mengucapkan Salam Aidilfitri minal aidil wal faizin . Khusus kepada anak-anak Kelantan yg tidak pulang ke Malaysia, selamat meraikan lebaran bersama sahabat seperjuangan . Bagi yg berpeluang berhari raya di kampung halaman,semoga terus bergembira disamping keluarga tersayang.

Dalam kegembiraan menyambut hari raya jangan kita lupakan saudara-saudara kita di Palestin serta tempat bergolak yang lain, teruskanlah mendoakan mereka di samping menghulurkan bantuan semampu kita. Juga jangan sampai kita lupakan keluarga kita, sahabat-sahabat kita yang mungkin susah dan memerlukan bantuan, ringan-ringankanlah tangan untuk memberi sedikit dari banyak yang kita ada.

Juga penting untuk kita sama-sama beringat di hari raya ini, beraya dan berbelanjalah dengan seadanya, jauhi pembaziran dan perbanyakkan amalan memberi daripada menerima, moga-moga kita dapat mengawal nafsu dan 'attitude' kita setelah sebulan kita mendidiknya di bulan Ramadhan.

Sekian, Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin.

'' Kebajikan Anda Keutamaan Kami ''
" Kebajikey Demo, Kito Pakat Cagho "




وكل عام وأنتم بخير

About the Author

Posted by Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan on 7:35:00 PM . Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . Feel free to leave a response

By Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan on 7:35:00 PM . Filed under , , . Follow any responses to the RSS 2.0 . Leave a response

0 cadangan dan kritikan membina for " SALAM AIDILFITRI : KALAM DARI PIMPINAN "

Post a Comment

Tv Kmkj

    Blog Archive