Headlines
Published On: Monday, January 10, 2011
Posted by Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan

Festival Sukan Mahasiswa Kelantan Jordan (FESMAK)

                                                       (Sila click pada gambar)


Assalamu’alaikum WBT. Makluman utk smua Anok Kelate Sejordan, Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan (KMKJ) melalui Biro Sukan dan Kebudayaan akan mnganjurkan “Festival Sukan Mahasiswa Kelantan Jordan (FESMAK) sesi 2010/2011” yang bertemakan “Be The Best, Beat The Rest.” JOM sama2 kita pakat meriahkan. pakat ajok saing2 maghi maen blako. Maghi pakat kenal n satu sek2 kito!!. Maklumat program seperti berikut:

Tarikh : 13,14 & 15 Januari 2011
Tempat : Universiti Mu'tah, Al-Karak
Sasaran : Semua mahasiswa Kelantan Jordan (Amman, Irbid, Mu'tah & Mafraq)

Festival Sukan Mahasiswa Kelantan Jordan(FESMAK) merupakan program yang julung kali diadakan oleh Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan melalui Biro Sukan dan Kebudayaan KMKJ sesi 2010/2011 sebagai medan untuk mahasiswa Kelantan seluruh Jordan berhimpun mempamerkan bakat dalam bidang sukan, akademik dan kebudayaan selain merapatkan hubungan silaturrahim antara satu sama lain.

Objektif
-          Merapatkan hubungan silaturahim antara ahli-ahli dengan pimpinan Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan.
-          Menajamkan pemikiran ahli seiring dengan tuntutan masa kini.
-          Mencungkil bakat-bakat baru dalam bidang sukan dan kebudayaan yang berunsurkan Islam.
-         Meningkatkan penglibatan ahli dalam program anjuran Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan
-          Memperkasakan syakhsiah mahasiswa dan santapan rohani ahli.


 Pelbagai acara yang akan dipertandingkan antaranya: Futsal, Bola Tampar, Ping-pong, Takraw & Badminton bagi SYABAB dan untuk Akhawat: pertandingan Bola Jaring, Bola Tampar, Badminton & Ping-pong. Tidak lupa juga acara indoor yang akan dipertandingkan dan akan dimaklumkan nanti.
Kami di pihak AJK pelaksana akan cuba buatkan yang terbaik untuk anda, tugas anda hanya menghadirkan diri dan memeriahkan majlis ini. Moga berkumpulnya kita termasuk di dalam golongan kumpulan yang diredhai Allah SWT, sebarang pertanyaan atau masalah rujuk Perwakilan Mantiqah masing-masing. Jumpa anda di FESMAK!!!
 
“Kerana Ukhuwah Itu Indah”


Facebook Rasmi FESMAK: http://www.facebook.com/home.php?sk=group_110641485675312

About the Author

Posted by Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan on 12:46:00 AM . Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . Feel free to leave a response

By Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan on 12:46:00 AM . Filed under . Follow any responses to the RSS 2.0 . Leave a response

0 cadangan dan kritikan membina for " Festival Sukan Mahasiswa Kelantan Jordan (FESMAK) "

Post a Comment

Tv Kmkj

    Blog Archive