Headlines
Published On: Tuesday, November 10, 2009
Posted by Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan

SYRIA WINTER SPLASH

Assalamualaikum..

Biro Ekonomi KMKJ baru hendak bertatih mengembangkan sayap utk menguruskan perkhidmatan pelancongan atau travel service kepada ahli-ahlinya yang amatlah disayangi . Jadi tanpa melengah-lengahkan masa yang amat-amat mencemburui kita,maka dengan berbesar hatinya,kami menawarkan :

*boleh klik pada iklan untuk besarkan iklan


PEMBERITAHUAN : Tarikh telah ditukar kepada 28 hingga 30 januari memandangkan paper terakhir JUST adalah pada 27 insyaAllah (sekiranya ada perubahan,pihak Biro Ekonomi akan memaklumkan anda) dan cuti jamiah-jamiah lain di mantiqah Irbid,Mafraq dan Mutah yang lebih awal.


Akhawat sahaja??apa ni??biro ekonomi berat sebelah!


SABAR dulu..dok eh..bukan berat sebelah..Oleh sebab kebanyakan syabab lebih suka ke Syria secara individu atau dalam kelompok kecil ( dengan kelebihan syabab tak perlu bermurakkib ) , kami merasakan lebih baik membuka lebih banyak peluang kepada akhawat.

Namun,dgn kuasa veto Ketua Biro Ekonomi; 10 tempat dibuka kepada syabab.Boleh daftar kepada dia sendiri > Izzat Zulhusni : nik_zul94@yahoo.com/+962776406071..siapa cepat dia dapat!


Lattakia??Tartus Island?? Tempat apa tu?


Kawasan pantai yang cantik bangat..Sesuailah buat melepaskan lelah exam berturut-turut :)

Ini baru peringkat percubaan,kalau berjaya,kami akan cuba bawa akhawat dan syabab KMKJ yang dirahmati Allah sekalian ke negara-negara lain yang berdekatan dengan Jordan.InsyaAllah..Minta semua tolong doakan.

Apa lagi??daftarlah sekarang utk menunjukkan sokongan & kasih sayang anda pada KMKJ :)


p/s: Tawaran juga terbuka kepada ahli-ahli BKAN lain

BIRO EKONOMI 2009/2010

About the Author

Posted by Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan on 8:50:00 PM . Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . Feel free to leave a response

By Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan on 8:50:00 PM . Filed under . Follow any responses to the RSS 2.0 . Leave a response

0 cadangan dan kritikan membina for " SYRIA WINTER SPLASH "

Post a Comment

Tv Kmkj

    Blog Archive