Headlines
Published On: Saturday, May 31, 2014
Posted by Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan

KMKJ Mengecam Perbuatan Keji

  
 

Assalamualaikum w.b.t

Baru baru ini Malaysia digemparkan dengan satu kes rogol di Indonesia yang melibatkan seorang mahasiswi Malaysia di Kampus Jatinangor, Sumedang, Jawa Barat. Beliau dikatakan keluar ke mesin ATM berdekatan sebelum didatangi seorang lelaki tidak dikenali dan menariknya masuk ke dalam kereta.

Apa apa pun, pihak KMKJ berharap agar kes seperti ini dapat dibendung dengan mengambil langkah langkah pencegahan lebih awal. Bak kata pepatah 'sediakan payung sebelum hujan'.

Kepada kaum hawa sekalian, suka untuk diingatkan supaya sentiasa berwaspada sewaktu keluar rumah agar perkara yang tidak diingini dapat dielakkan daripada berlaku. Keselamatan kalian adalah tanggungjawab bersama khususnya kepada mahasiswi luar negara.


About the Author

Posted by Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan on 11:22:00 AM . Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . Feel free to leave a response

By Kesatuan Mahasiswa Kelantan Jordan on 11:22:00 AM . Filed under , . Follow any responses to the RSS 2.0 . Leave a response

0 cadangan dan kritikan membina for " KMKJ Mengecam Perbuatan Keji "

Post a Comment

Tv Kmkj

    Blog Archive